Start een Home Travel Business en profiteer van de online reisbranche met miljarden dollars

Ja het is waar. U kunt online geld verdienen door thuis te werken en u kunt zelfs veel geld verdienen als u hard werkt, gefocust blijft en uitvoert. U kunt een thuisreisbedrijf opbouwen en de internetlevensstijl leven waar u altijd al van droomde door een online thuisreisbedrijf te runnen. Dit artikel zal eventuele twijfels over het starten van een online reisbedrijf wegnemen. Ik zal het niet met suiker bedekken. Veel van wat ik te zeggen heb, zal waarschijnlijk in sommige delen van de online reisindustrie voor opschudding zorgen. Ik probeer het te vertellen zoals het is.

Wie echt geld verdient in online reizen. De waarheid is dat u niet echt veel geld kunt verdienen door andere bedrijven reisproducten door te verkopen. Deze verklaring is gericht op de thuismarkt voor reisbureaus. Ja, het is gemakkelijk om aan de slag te gaan als een thuisreisbureau en de online reisbureaus kunnen u voorzien van uw eigen gepersonaliseerde white label-merkwebsite, inclusief hoogwaardige klantenondersteuning, maar uiteindelijk bouwt u GEEN bedrijf op, u bent alleen jezelf een salaris betalen.

Ik ben verbaasd over de hoeveelheid rotzooi die er online is om online geld te verdienen van het thuispubliek, waarbij verkoopreizen worden aangeprezen als de weg naar vrijheid en rijkdom. Deze waarheid is waarschijnlijk het belangrijkste dat iemand je ooit zal vertellen als je alleen maar overweegt om deel te nemen aan de online reiswereld. Laat me dit nog een keer voor je herhalen.

Het is moeilijk om rijk te worden en een bedrijf op te bouwen dat de reisproducten van andere bedrijven doorverkoopt. U kunt in de loop van de tijd rijk worden door een bedrijf op te bouwen dat uw eigen reisproducten met een uniek merk verkoopt. Je kunt rijk worden en een bedrijf opbouwen als je ‘het reisproduct bezit’.

Als u het reisproduct bezit, betekent dit dat u rechtstreeks met reisleveranciers contracteert op basis van uw eigen contracten, u verkoopt niet alleen een reisproduct dat eigendom is van een ander reisbedrijf, touroperator, reisbureau of reisconsolidator. Uw bedrijf creëert een reisproduct door rechtstreeks deals te sluiten met reisaanbieders. Uw contracten met de reisleveranciers worden de unieke inventaris van uw bedrijf voor de reisproducten die u gaat verkopen. Het nieuwe reisproduct wordt uw eigen merk. Uw online reisbedrijf verkoopt het reisproduct rechtstreeks aan consumenten online of verkoopt het ook aan andere reisbureaus, reisbureaus, touroperators en wederverkopers.

Basisrendement Reiskosten

Nu de reiskosten voor zaken omhoog gaan, realiseren bedrijven zich dat betere kostenbeheersingstechnieken een verschil kunnen maken

De VS. de reiskosten voor zakenreizen zijn in 1994 gestegen tot meer dan $ 143 miljard, volgens de meest recente enquête van American Express over zakenreisbeheer. Werkgevers in de particuliere sector geven naar schatting 2484 dollar per werknemer uit aan reizen en amusement, een stijging van 17 procent in de afgelopen vier jaar.

Corporate T & E-kosten, nu de op twee na grootste beheersbare uitgave achter verkoop- en gegevensverwerkingskosten, worden opnieuw onder de loep genomen. Bedrijven realiseren zich dat zelfs een besparing van 1 procent of 2 procent zich kan vertalen in miljoenen dollars die aan hun winst worden toegevoegd.

Besparingen van die order zullen zeker de aandacht van het management trekken, wat een vereiste is voor dit type project. Betrokkenheid begint met het begrijpen en evalueren van de componenten van het T & E-management om het effectiever te controleren en te bewaken.

Hands-on management omvat het toewijzen van verantwoordelijkheid voor reisbeheer, het implementeren van een systeem voor kwaliteitsmeting voor gebruikte reisdiensten en het schrijven en verspreiden van een formeel reisbeleid. Slechts 64 procent van de Amerikaanse bedrijven heeft een reisbeleid.

Zelfs met de steun van het senior management is de weg naar besparingen rotsachtig – slechts één op de drie bedrijven heeft met succes een intern programma opgezet dat de reiskosten zal helpen verlagen, en de talloze aspecten van reizen zijn zo overweldigend dat de meeste bedrijven niet weten waar ze moeten beginnen . “De reisindustrie is gebaseerd op informatie”, zegt Steven R. Schoen, oprichter en CEO van The Global Group Inc. “Totdat een passagier daadwerkelijk voet aan boord zet, heeft hij [alleen] informatie gekocht. ”

Als dat het geval is, lijkt informatietechnologie een haalbare plek om die ongrijpbare, maar zeer gewilde besparingen uit te werken. “Technologische innovaties in de zakenreisbranche stellen bedrijven in staat het potentieel van automatisering te realiseren om indirecte [reis] kosten te beheersen en te verminderen”, zegt Roger H. Ballou, president van de Travel Services Group USA van American Express. “Bovendien beginnen veel bedrijven met kwaliteitsprogramma’s die geavanceerde procesverbetering en re-engineeringinspanningen omvatten die zijn ontworpen om T & E-beheerprocessen aanzienlijk te verbeteren en indirecte kosten te verlagen.

Wat reisagenten vandaag moeten weten over zakelijk reizen

Holiday-TravelDit wordt terecht genoemd als het tijdperk van reizigergerichtheid en met de evolutie van het nieuwe tijdperk van persoonlijk reizen; het leidt tot onderzoek en ontwikkeling van een groot aantal nieuwe zogenaamde intelligente diensten. De command-and-control-perspectieven van reizen zijn veel veranderd ten opzichte van het verleden en de focus is meer verschoven naar de reiziger en de productiviteit van elke reis. Het is van essentieel belang geworden dat de reizigers op elke reis het grootste investeringsrendement hebben. Nieuwe generaties jonge werknemers en managers, die opgroeien en wonen in een digitaal tijdperk, stijgen als reizigers in de gelederen. Het is essentieel geworden om de behoefte aan meer flexibiliteit te erkennen, aangezien de werknemers die op zakenreizen reizen ook een percentage van hun reis beschouwen als een vrijetijdsuitje. Met toenemende globalisering en een toename van bedrijven die hun personeel naar het buitenland sturen om te netwerken en verbinding te maken met hun offshore prospects / klanten / leveranciers, is zakenreizen een zeer winstgevend toeristisch segment. Voordat we het hebben over hoe toeristenbedrijven zakenreizigers beter kunnen bedienen, moeten we eerst kijken waarom ze de voorkeur geven aan gespecialiseerde bedrijfsbureaus boven traditionele agenten

Dit is misschien wel de meest fundamentele vraag voor een reisbureau over de vraag waarom ze reisbureaus moeten gebruiken die gespecialiseerd zijn in zakenreizen, terwijl er genoeg reguliere reisbureaus op de markt zijn. Dit is het belang van zakelijke reisbureaus die online systemen hebben waarmee zakenreizigers toegang hebben tot hun volledige reisschema.

De Corporate Agencies hebben de neiging om banden te hebben met hotels, autoverhuur, vluchten, enz. Waardoor ze toegang krijgen tot lagere tarieven die alleen kunnen worden gebruikt door de frequente zakenreizigers. Kortingsprijzen zijn echter niet het enige voordeel, want ze bieden ook vluchtupgrades, kamerupgrades en VIP-inchecklijnen.

Zakelijke reisagenten hebben toegang tot veel reisbronnen en vooral sneller dan welk ander reisbureau ook. Aanvullende informatie helpt om de zakenreizen gemakkelijk en comfortabel te maken.

Wanneer een vliegticket moet worden verzet of geannuleerd, is de kans groot dat de luchtvaartmaatschappij of de online serviceprovider hoge kosten in rekening brengt. Wanneer u boekt bij een zakenreisbureau, kunnen de meeste wijzigingen in het tijdschema worden doorgevoerd zonder of met minimale extra kosten.