Over ons
Dit wordt terecht genoemd als het tijdperk van reizigergerichtheid en met de evolutie van het nieuwe tijdperk van persoonlijk reizen; het leidt tot onderzoek en ontwikkeling van een groot aantal nieuwe zogenaamde intelligente diensten. De command-and-control-perspectieven van reizen zijn veel veranderd ten opzichte van het verleden en de focus is meer verschoven naar de reiziger en de productiviteit van elke reis. Het is van essentieel belang geworden dat de reizigers op elke reis het grootste investeringsrendement hebben. Nieuwe generaties jonge werknemers en managers, die opgroeien en wonen in een digitaal tijdperk, stijgen als reizigers in de gelederen. Het is essentieel geworden om de behoefte aan meer flexibiliteit te erkennen, aangezien de werknemers die op zakenreizen reizen ook een percentage van hun reis beschouwen als een vrijetijdsuitje. Met de toenemende globalisering en de toename van bedrijven die hun personeel naar het buitenland sturen om te netwerken en verbinding te maken met hun offshore-prospects / klanten / leveranciers, is zakenreizen een zeer winstgevend toeristisch segment. Voordat we het hebben over hoe toeristenbedrijven zakenreizigers beter kunnen bedienen, moeten we eerst kijken waarom ze de voorkeur geven aan gespecialiseerde bedrijfsbureaus boven traditionele agenten